Konsument ma prawo do wymiany lub zwrotu produktu, bez konieczności podania przyczyny, w ciągu kolejnych 30 dni od daty odebrania przesyłki.
Za konsumenta uważa się osobę fizyczną, która nabyła towar na własny użytek, tzn. podczas składania zamówienia podała swoje prywatne dane (bez numeru NIP/EU VAT). Wybranie dodatkowo innego adresu do wysyłki niż dane zamawiającego (np. do pracy) jest dozwolone i nie wpływa na prawa konsumenta.
Prawa konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Wymiana lub zwrot produktu przez nabywców niebędących:
- konsumentami, lub
- osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
nie są możliwe.
W ciągu kolejnych 30 dni od daty odebrania przesyłki wyślij podpisane oświadczenie - najlepiej dołączając do odsyłanego produktu wypełniony formularz zwrotu/wymiany, który otrzymałeś w kopercie (POBIERZ FORMULARZ) lub przed odesłaniem produktu poprzez formularz kontaktowy/e-mail.
Oferujemy prosty i darmowy zwrot w dowolnym Paczkomacie InPost:
1. Wejdź na stronę SzybkieZwroty.pl/frixx i wypełnij formularz. W polu "Opis" możesz wpisać tylko zwrot lub wymiana lub inną informację, którą chcesz nam przekazać.
2. Otrzymasz od InPost kod zwrotu.
3. Produkty możesz odesłać w foliopaku, w którym otrzymałeś przesyłkę, lub dowolnym innym opakowaniu, nie większym niż 64x41x38 cm.
4. Do opakowania włóż zwracane produkty. Paragon możesz zachować dla siebie.
5. Dołóż wypełniony i podpisany czytelnie formularz zwrotu/wymiany, który znajduje się w kopercie.
6. Zamknij dokładnie opakowanie. Przesyłki nie musisz w żaden sposób adresować. Jedynie przekreśl etykietę adresową i napisz otrzymany kod zwrotu. Kurier InPost nalepi nową etykietę adresową za Ciebie.
7. Przesyłkę nadaj w dowolnym Paczkomacie InPost korzystając z otrzymanego kodu zwrotu.
Produkt możesz odesłać również inną przesyłką - na swój koszt - na adres biura obsługi:
Masculo - ESC sp. z o.o.
Kopernika 49/49a LA1
90-552 Łódź
Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.
Co dalej? - wymiana
Pierwsza wymiana jest darmowa na terenie Polski - nie ponosisz kosztów wysyłki nowego produktu ze sklepu do Ciebie.
W przypadku konieczności wysyłki poza Polskę, oraz w przypadku drugiej lub kolejnej wymiany, obowiązuje opłata zgodna z cennikiem dostaw.
Warunkiem realizacji wymiany jest dostępność produktu w magazynie w chwili otrzymania zwrotu.
Co dalej? - zwrot
Zwrócimy pełną wartość towaru (z wyłączeniem ewentualnego odszkodowania za zmniejszenie wartości, o którym mowa na dole) oraz poniesiony koszt dostarczenia towaru od sklepu do Ciebie, w kwocie najtańszego sposobu dostawy dostępnego w ofercie sklepu w dniu złożenia zamówienia.
Zwrot płatności nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, chyba że do tego czasu nie otrzymamy zwracanego towaru.
Zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty:
- płatność przelewem bankowym - zwrot na ten sam numer rachunku bankowego;
- płatność e-przelewem/BLIK - zwrot na ten sam numer rachunku bankowego;
- płatność kartą - zwrot na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej;
- płatność za pobraniem (przy odbiorze) - zwrot przelewem na wskazany przez Ciebie polski rachunek bankowy.
Jeżeli zażądasz innego sposobu zwrotu (np. przekaz pocztowy), z którym wiążą się dodatkowe koszty, to będziesz musiał je ponieść.
Uwaga:
Po otrzymaniu towaru możesz sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy oraz funkcjonowanie - ale tylko tak, jak robiłbyś to w sklepie stacjonarnym.
Produkt nie może mieć odciętych metek (jeżeli nie uniemożliwiają przymierzenia), nie może być uszkodzony, brudny, pokryty sierścią, śmierdzący lub pachnący perfumami czy środkami do prania, mokry itd.
Ponosisz odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą, np. odcięcie tekturowej metki producenta, która nie utrudniała przymierzenia towaru.