Reklamacja

Reklamacje dotyczące niezrealizowania zamówienia

Reklamacja zostanie uznana tylko jeżeli zostały przekroczone terminy podane stronie Czas realizacji zamówień

W przypadku, gdy jeden z produktów miał podczas zamawiania termin wysyłki inny niż "1 dzień roboczy", całe zamówienie jest wysyłane po skompletowaniu wszystkich produktów.
 
 

Jednym z powodów opóźnienia może być brak automatycznego zaksięgowania wpłaty przez system płatności internetowych.

Taka sytuacja występuje bardzo rzadko, głównie w przypadku podania nieprawidłowego tytułu przelewu przez Klienta lub w wyniku awarii systemów transakcyjnych w banku lub w systemie płatności internetowych.

W takim przypadku konieczne jest przesłanie przez Klienta e-mailem lub listownie potwierdzenia przelewu.

Sklep składa natychmiast reklamację do systemu płatności internetowych. Odpowiedź trwa na ogół do 1 dnia roboczego.
 
 
    

Reklamacje dotyczące nieotrzymania przesyłki

Przed złożeniem takiej reklamacji prosimy w pierwszej kolejności sprawdzić trasę przesyłki, wykorzystując numer przesyłki przekazany przez sklep z chwilą jej wysłania.

Numer przesyłki można również uzyskać kontaktując się ze sklepem.

Reklamacja zostanie uznana tylko jeżeli zostały przekroczone terminy podane stronie Czas realizacji zamówień
 
 
 
 
Reklamacje dotyczące uszkodzonej przesyłki

Fakt zauważenia uszkodzenia przesyłki należy zgłosić podczas jej odbierania kurierowi lub listonoszowi.

Kurier powinien zrobić na miejscu odpowiednią notatkę.

W przypadku dużych uszkodzeń sugerujemy odmowę przyjęcia uszkodzonej przesyłki.

W miarę możliwości prosimy o wykonanie zdjęć uszkodzonej przesyłki (np. telefonem komórkowym).
 
 
  

Reklamacje dotyczące uszkodzenia towarów w przesyłce

Reklamacja powinna zostać zgłoszona do sklepu niezwłocznie po odebraniu przesyłki.

W miarę możliwości prosimy o wykonanie zdjęć przesyłki i uszkodzonych produktów (np. telefonem komórkowym).

Nie wolno zrywać z uszkodzonych produktów metek. Opakowania produktów mogą być rozerwane przez Klienta.


 

Reklamacje dotyczące wad produktów

Reklamacje w zakresie niezgodności towaru z umową są przyjmowane przez okres 24 miesięcy od daty odebrania przesyłki.

W pierwszej kolejności najlepiej jest zgłosić reklamację poprzez formularz kontaktowy lub e-mailem. Przyspieszy to proces reklamacyjny i być może pozwoli uniknąć odsyłania towaru.

W przypadku konieczności odesłania reklamowanego produktu, koszt wysłania do sklepu ponosi Klient.
W przypadku uznania reklamacji, sklep zwraca koszty dostawy.

Koszt odesłania produktu do Klienta ponosi sklep.
 
 
 

Reklamacje sugerujemy zgłaszać w pierwszej kolejności poprzez formularz kontaktowy. Przyspieszy to proces reklamacyjny. Reklamacje w innej formie - e-mailem, listownie lub telefonicznie - są również przyjmowane.
 
Termin na ustosunkowanie się do reklamacji wynosi 14 dni. Brak ustosunkowania się w tym terminie oznacza uznanie reklamacji za uzasadnioną.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl