Regulamin sklepu

1. Dane identyfikacyjne

Właścicielem sklepu internetowego jest:

ESC sp. z o.o., ul. Leszczyńska 12, 00-339 Warszawa
NIP: 5252594183. REGON: 147368370. KRS: 0000518470. Kapitał zakładowy: 5000 PLN
Telefon: 694-000-009, formularz kontaktowy

Adres Biura Obsługi sklepu internetowego, pod którym można składać reklamacje oraz wysyłać zwroty:
ESC sp. z o.o., ul. Gdańska 126/128 lok. 209, budynek B, 90-520 Łódź
Telefon: 694-000-009, formularz kontaktowy

ESC sp. z o.o. jest jedynym oficjalnym przedstawicielem oraz wyłącznym dystrybutorem marek ES Collection oraz Addicted w Polsce. Sprzedaż produktów, promocja oraz wykorzystywanie nazwy, loga, zdjęć lub materiałów promocyjnych ES Collection oraz Addicted na terenie Polski bez pisemnej zgody ESC sp. z o.o. jest zabronione.

2. Przyjmowanie zamówień

Zamówienia przyjmowane są poprzez sklep internetowy. Rejestracja konta oraz logowanie nie są obowiązkowe.

3. Ceny

Wszystkie ceny podane są w złotych polskich (PLN) wraz z podatkiem VAT.
Całkowita cena towaru podana jest przy każdym produkcie. Standardowy (niepromocyjny) cennik przesyłek znajduje się na stronie: Koszty dostawy.

Po wybraniu produktów, Klient ma w Koszyku możliwość wyboru sposobu płatności oraz dostawy z podaną tam ceną, oraz wprowadzenia kuponu rabatowego.

Po zatwierdzeniu wprowadzonych danych pojawia się podsumowanie z listą wybranych produktów, sposobem płatności oraz dostawy, wraz z cenami oraz wartością całego zamówienia, z uwzględnieniem kuponu rabatowego jeżeli został taki wcześniej wprowadzony.

Na tym etapie Klient ma możliwość powrotu i zmiany zamówienia. Po zatwierdzeniu podsumowania zamówienie uważa się za złożone i Klient nie ma możliwości jego edycji.

4. Sposoby i termin zapłaty

Klient ma do wyboru trzy sposoby płatności:
- płatność z góry kartą kredytową lub e-przelewem, które przeprowadzane są za pośrednictwem DotPay.pl
- płatność z góry przelewem bankowym na konto numer: 86249000050000452076992803 (Alior Bank S.A.)
- płatność przy odbiorze przesyłki pocztowej (pobranie).

Zamówienia wysyłkowe z wybraną płatnością z góry muszą zostać opłacone w terminie 3 dni roboczych od daty ich złożenia. Po tym terminie nieopłacone zamówienia są anulowane, a zarezerwowane produkty wracają do sprzedaży.

Zamówienia z odbiorem osobistym muszą zostać opłacone z góry do końca następnego dnia roboczego. Po tym terminie nieopłacone zamówienia są anulowane.

5. Sposoby dostawy

Klient ma do wyboru trzy sposoby dostawy:
- kurierem DPD Classic - przy płatności z góry
- Paczkomatami InPost - przy płatności z góry
- Pocztą Polską - przy płatności z góry lub przy odbiorze (pobranie).

Aktualne ceny, uwzględniające promocje i rabaty za wartość zamówienia, znajdują w Koszyku podczas wyboru sposobu płatności oraz dostawy. Cennik standardowy (niepromocyjny) znajduje się na stronie Koszty dostawy.

Towar wysyłany jest w dyskretnym opakowaniu, bez żadnych oznaczeń mogących sugerować zawartość przesyłki.
Sklep internetowy prowadzi jedynie sprzedaż wysyłkową na terenie Unii Europejskiej.

6. Termin wysyłki

Zamówienia z wybraną płatnością z góry są przyjmowane do realizacji dopiero z chwilą zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl. Zlecenie przelewu lub autoryzacja płatności kartą nie jest równoznaczna z zaksięgowaniem wpłaty. Terminy księgowań są zależne od wybranej formy płatności i wynikają z zasad funkcjonowania systemu bankowego.

Zamówienia przyjmowane są do godziny 12:00 w dni robocze*.
Zamówienia złożone po tej godzinie traktowane są jako złożone w kolejnym dniu roboczym*.

Terminy wysyłki są różne dla każdego produktu i podane w jego opisie obok przycisku "Do koszyka". Podstawowy termin wysyłki to 1-2 dni robocze.
W przypadku, gdy produkty w jednym zamówieniu mają różne terminy wysyłki, całe zamówienie jest wysłane w jednej przesyłce według najdłuższego terminu wysyłki.

*Dzień roboczy - od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, wigilii Bożego Narodzenia, sylwestra oraz innych wyjątkowych terminów (np. urlopy) podanych w sposób wyraźny na górze strony głównej oraz stronie Koszyka.

7. Terminy dostawy do Klienta

Kurier UPS - następne 1-2 dni robocze od daty wysyłki
Paczkomaty InPost - następne 1-3 dni robocze od daty wysyłki
Poczta Polska - następne 1-3 dni robocze od daty wysyłki
Przesyłka Europejska - ok. 1-2 tygodnie od daty wysyłki.

Klient otrzymuje numer listu przewozowego i ma możliwość samodzielnego śledzenia przesyłki na stronie internetowej dostawcy.

Przesyłki są doręczane w ciągu dnia, w godzinach pracy kurierów/listonoszy. Nie ma możliwości wybrania konkretnej godziny doręczenia.

Zgodnie z regulaminami firm kurierskich, kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego przed doręczeniem przesyłki. Kurierzy nie zostawiają awiza.

Niedoręczone przesyłki:
- DPD - mają jedną ponowną próbę doręczenia;
- do Paczkomatów InPost - oczekują na odbiór w wybranym Paczkomacie przez 48 godzin, potem odbiór jest możliwy w najbliższym oddziale InPost przez 3 dni;
- pocztowe - oczekują na odbiór w najbliższym urzędzie pocztowym wydającym przesyłki kurierskie przez okres 7 dni. 

W przypadku nieodebrania przesyłki z winy Klienta, bez wcześniejszego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, ponosi on koszty nadania i zwrotu przesyłki. Łączny koszt jest równy dwukrotności ceny podstawowej (różnej od zera) za nadanie danego rodzaju przesyłki, zgodnie z cennikiem sklepu, niezależnie od rabatów otrzymanych podczas składania zamówienia. Po otrzymaniu zwrotu zamówienie jest anulowane i sklep zwraca wpłatę pomniejszoną o w/w koszt.

8. Procedura rozpatrywania reklamacji

Właściciel sklepu internetowego zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych rzeczy bez wad, w terminach określonych powyżej. Za wadliwy towar właściciel sklepu odpowiada w ciągu 24 miesięcy od daty doręczenia przesyłki. Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na wadliwy towar na podstawie rękojmi.

Klient zobowiązany jest odesłać wadliwy towar na własny koszt do Biura Obsługi sklepu internetowego: ESC sp. z o.o., Gdańska 126/128 lok. 209, budynek B, 90-520 Łódź.

W przypadku uznania reklamacji, sklep zwraca Klientowi koszt dostarczenia towaru. Koszt odesłania produktu do Klienta ponosi sklep.

Termin na ustosunkowanie się do reklamacji wynosi 14 dni. Brak ustosunkowania się w tym terminie oznacza uznanie reklamacji za uzasadnioną.

Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, np. poprzez skierowanie sprawy za zgodą obu stron do stałego polubownego sądu konsumenckiego.

9. Odstąpienie od umowy - zwrot i wymiana

Konsument po otrzymaniu towaru może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy oraz funkcjonowanie - ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. Konsument ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą (np. oderwanie metki producenta, która nie utrudniała przymierzenia towaru).

Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie kolejnych 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
Konsument może odstąpić od umowy korzystając np. ze wzoru formularza odstąpienia od umowy (kliknij aby pobrać).

Konsument ma obowiązek odesłać towar niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, na adres Biura Obsługi sklepu internetowego: ESC sp. z o.o., Gdańska 126/128 lok. 209, budynek B, 90-520 Łódź.

Koszt zwrotu rzeczy do sklepu ponosi Konsument. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Sklep zwraca Konsumentowi pełną wartość towaru (z wyłączeniem ewentualnego odszkodowania za zmniejszenie wartości, o którym mowa powyżej) oraz poniesiony koszt dostarczenia towaru od sklepu do Konsumenta, w kwocie najtańszego sposobu dostawy dostępnego w ofercie sklepu w dniu złożenia zamówienia.

Zwrot płatności następuje najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, chyba że do tego czasu sklep nie otrzymał zwracanego towaru lub dowodu jego nadania.
Zwrot następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.

Sklep udostępnia dodatkowo Konsumentom możliwość jednokrotnej wymiany towaru na inny. Jest to uproszczona procedura odstąpienia od umowy i zawarcia nowej umowy, w zakresie rozliczenia kosztów dostawy.

W takim przypadku Koszt zwrotu rzeczy do sklepu ponosi Konsument. Zwrot wysłania nowej rzeczy do Konsumenta ponosi sklep.

W przypadku zamówień w odbiorem osobistym stosuje się identyczne zasady jak dla zamówień z wysyłką.

10. Dane osobowe

Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych potrzebnych do realizacji zamówienia (w tym numer telefonu, adres e-mail). Dane osobowe w postaci danych do wysyłki, przekazywane są do Poczty Polskiej S.A., InPost sp. z o.o. lub UPS Polska sp. z o.o., jedynie celem zrealizowania usługi dostarczenia przesyłki.

Sklep oferuje Klientom dodatkowo możliwość rejestracji konta klienta lub prenumeraty newslettera, przez co wyrażają oni dobrowolną zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych drogą elektroniczną oraz SMS-ami.

Klient ma prawo do żądania usunięcia jego danych z bazy sklepu.
 
Dostęp do danych osobowych mają wyłącznie osoby pracujące bezpośrednio przy realizacji zamówień oraz zarząd ESC sp. z o.o. jako organ nadzorujący. Sklep nie udostępnia żadnych danych osobowych innym podmiotom lub osobom trzecim.

Podczas wizyty na stronie, w celu realizacji usług, zapisywane w postaci cookies (ciasteczek) są następujące dane: ID sesji, ostatnio oglądane produkty. Ponadto strona korzysta z narzędzi Google Analytics i Google AdWords, które korzystają z cookies (ciasteczek), zgodnie z Polityką prywatności Google. Każdy użytkownik może określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w swojej przeglądarce.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl