-21% z kuponem rabatowym: MEGA

Masculo na Facebooku    Masculo na Instagramie     Formularz kontaktowy | Darmowa dostawa dla zamówień od 250 zł | 30 dni na wymianę lub zwrot | Darmowe odesłanie

Wymiana lub zwrot

Konsument ma prawo do wymiany lub zwrotu produktu, bez konieczności podania przyczyny, w ciągu kolejnych 30 dni od daty odebrania przesyłki.

Za konsumenta uważa się osobę fizyczną, która nabyła towar na własny użytek, tzn. podczas składania zamówienia podała swoje prywatne dane (bez numeru NIP/EU VAT). Wybranie dodatkowo innego adresu do wysyłki niż dane zamawiającego (np. do pracy) jest dozwolone i nie wpływa na prawa konsumenta.

Wymiana lub zwrot produktu przez nabywców nie będących konsumentami (którzy podali numer NIP/EU VAT do wystawienia faktury VAT) nie są możliwe.

W ciągu kolejnych 30 dni od daty odebrania przesyłki wyślij podpisane oświadczenie - najlepiej dołączając do odsyłanego produktu wypełniony formularz zwrotu/wymiany, który otrzymałeś w kopercie (POBIERZ FORMULARZ) lub przed odesłaniem produktu poprzez formularz kontaktowy/e-mail.

Oferujemy prosty i darmowy zwrot w dowolnym Paczkomacie InPost:

1. Wejdź na stronę SzybkieZwroty.pl/masculo i wypełnij formularz. W polu "Opis" możesz wpisać tylko zwrot lub wymiana lub inną informację, którą chcesz nam przekazać.
2. Najpóźniej do końca następnego dnia roboczego otrzymasz od InPost kod zwrotu.
3. Produkty możesz odesłać w foliopaku, w którym otrzymałeś przesyłkę, lub dowolnym innym opakowaniu, nie większym niż 64x41x38 cm.
4. Do opakowania włóż zwracane produkty. Paragon możesz zachować dla siebie.
5. Dołóż wypełniony i podpisany czytelnie formularz zwrotu/wymiany, który znajduje się w kopercie.
6. Zamknij dokładnie opakowanie. Przesyłki nie musisz w żaden sposób adresować. Jedynie przekreśl etykietę adresową i napisz otrzymany kod zwrotu. Kurier InPost nalepi nową etykietę adresową za Ciebie.
7. Przesyłkę nadaj w dowolnym Paczkomacie InPost korzystając z otrzymanego kodu zwrotu. 

Produkt możesz odesłać również inną przesyłką - na swój koszt - na adres biura obsługi:

ESC sp. z o.o.
Łąkowa 7D
90-562 Łódź

Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem. Sklep stacjonarny NIE OBSŁUGUJE wymiany i zwrotów z zamówień internetowych.


Co dalej? - wymiana

Pierwsza wymiana jest darmowa na terenie Polski - nie ponosisz kosztów wysyłki nowego produktu ze sklepu do Ciebie.

W przypadku konieczności wysyłki poza Polskę, oraz w przypadku drugiej lub kolejnej wymiany, obowiązuje opłata zgodna z cennikiem dostaw.

Warunkiem realizacji wymiany jest dostępność produktu w magazynie w chwili otrzymania zwrotu.


Co dalej? - zwrot

Zwrócimy pełną wartość towaru (z wyłączeniem ewentualnego odszkodowania za zmniejszenie wartości, o którym mowa na dole) oraz poniesiony koszt dostarczenia towaru od sklepu do Ciebie, w kwocie najtańszego sposobu dostawy dostępnego w ofercie sklepu w dniu złożenia zamówienia.

Zwrot płatności nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, chyba że do tego czasu nie otrzymamy zwracanego towaru.

Zwrot nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty - poprzez Przelewy24, a w przypadku pobrania - przelewem na wskazany przez Ciebie rachunek bankowy. Jeżeli zażądasz innego sposobu zwrotu (np. przekaz pocztowy), z którym wiążą się dodatkowe koszty, to będziesz musiał je ponieść.


Uwaga:

Po otrzymaniu towaru możesz sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy oraz funkcjonowanie - ale tylko tak, jak robiłbyś to w sklepie stacjonarnym.

Ponosisz odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą, np. odcięcie tekturowej metki producenta, która nie utrudniała przymierzenia towaru.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium