Czas realizacji

Przyjmowanie zamówień

Zamówienia przyjmowane są do godziny 12:00 w dni robocze.
Zamówienia złożone po tej godzinie traktowane są jako złożone w kolejnym dniu roboczym.

Termin wysyłki są różne dla każdego produktu i podane w jego opisie obok przycisku "Do koszyka". Podstawowy termin wysyłki to 1-2 dni robocze.

Wysyłka zamówień następuje od poniedziałku do piątku po godz. 12:00, oprócz świąt (dni ustawowo wolnych, wigilii Bożego Narodzenia i sylwestra).

Zamówienia z płatnością z góry są realizowane dopiero po opłaceniu - czyli pełnym zaksięgowaniu wpłaty przez system płatności internetowych.

Zlecenie przelewu lub autoryzacja płatności kartą nie jest równoznaczna z zaksięgowaniem wpłaty. Terminy księgowań są zależne od wybranej formy płatności i wynikają z zasad funkcjonowania systemu bankowego.

Zamówienia nieopłacone w ciągu 3 dni roboczych są anulowane.

 

W przypadku, gdy choć jeden z produktów miał podczas zamawiania termin wysyłki inny niż "1-2 dni robocze", całe zamówienie jest wysyłane po skompletowaniu wszystkich produktów.

  



Terminy doręczenia przesyłek:

Poczta Polska - następne 1-3 dni robocze od daty wysyłki
Paczkomaty InPost - następne 1-3 dni robocze od daty wysyłki
kurier DPD Standard - następne 1-2 dni robocze od daty wysyłki
kurier UPS Europe - ok. 1-2 tygodnie od daty wysyłki.

 

Klient otrzymuje numer listu przewozowego i ma możliwość samodzielnego śledzenia przesyłki na stronie internetowej dostawcy.

Przesyłki są doręczane w ciągu dnia, w godzinach pracy kurierów/listonoszy. Firmy kurierskie nie oferują możliwości wybrania konkretnej godziny doręczenia.

Zgodnie z regulaminami firm kurierskich, kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego przed doręczeniem przesyłki. Kurierzy nie zostawiają awiza.

Klient ma w każdej chwili prawo do kontaktu z infolinią firmy kurierskiej i umówienie się na dogodną godzinę doręczenia - w ramach godzin pracy kurierów.

 


 

Zwrot nieodebranych przesyłek

  

Poczta Polska zwraca do nadawcy nieodebrane przesyłki obecnie po 7 dniach od pierwszej nieudanej próby doręczenia.
Kurierzy DPD i UPS zwracają nieodebrane przesyłki po 2 lub więcej nieudanych próbach doręczenia. 

W przypadku nieodebrania przesyłki z winy Klienta, bez wcześniejszego oświadczenia o odstąpienu od umowy, ponosi on koszty nadania i zwrotu przesyłki. Łączny koszt jest równy dwukrotności ceny podstawowej za nadanie danego rodzaju przesyłki, zgodnie z cennikiem sklepu, niezależnie od rabatów otrzymanych podczas składania zamówienia. Po otrzymaniu zwrotu zamówienie jest anulowane i sklep zwraca wpłatę pomniejszoną o w/w koszt.

W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej (płatnej przy odbiorze) i braku kontaktu ze strony Klienta, sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji (anulowania) kolejnych zamówień.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl