Czas realizacji

Kiedy otrzymam zamówione produkty?

Złożenie zamówienia + termin wysyłki zamówienia + termin doręczenia przesyłki = przesyłka u Ciebie


Przyjmowanie zamówień

Zamówienia przyjmowane są do godziny 10:00 w dni robocze.
Zamówienia złożone po tej godzinie traktowane są jako złożone w kolejnym dniu roboczym.

Zamówienia z wybraną płatnością z góry są przyjmowane do realizacji dopiero z chwilą zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24. Zlecenie przelewu lub autoryzacja płatności kartą nie jest równoznaczna z zaksięgowaniem wpłaty. Terminy księgowań są zależne od wybranej formy płatności i wynikają z zasad funkcjonowania systemu bankowego.


Terminy wysyłki

 

Terminy wysyłki są różne dla każdego produktu/rozmiaru i podane są w szczegółach produktów obok przycisku "Do koszyka" oraz w koszyku podczas finalizowania zamówienia.

W przypadku, gdy produkty w jednym zamówieniu mają różne terminy wysyłki, całe zamówienie jest wysłane w jednej przesyłce według najdłuższego terminu wysyłki.

*Dzień roboczy - od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, Wielkiej Soboty, 2 maja, wigilii Bożego Narodzenia, sylwestra oraz innych wyjątkowych terminów (np. urlopy) podanych w sposób wyraźny na górze strony głównej oraz stronie Koszyka.

 


Terminy doręczenia przesyłek:

InPost Paczkomaty 24/7 - następne 1-2 dni robocze od daty wysyłki
kurier InPost - następne 1-2 dni robocze od daty wysyłki
kurier DPD - następne 1-2 dni robocze od daty wysyłki
Poczta Polska przesyłki zagraniczne - następne 2-4 dni robocze od daty wysyłki (termin orientacyjny, nie gwarantowany)

Klient otrzymuje numer listu przewozowego na wskazany adres e-mail i ma możliwość samodzielnego śledzenia przesyłki na stronie internetowej dostawcy.

Przesyłki są doręczane w ciągu dnia, w godzinach pracy kurierów/listonoszy. Nie ma możliwości wybrania konkretnej godziny doręczenia. 

Zgodnie z regulaminami firm kurierskich, kurierzy nie mają obowiązku kontaktu telefonicznego przed doręczeniem przesyłki. Kurierzy nie zostawiają papierowego awiza.

Klient ma możliwość samodzielnego kontaktu z infolinią firmy kurierskiej i próbę umówienia się na dogodną godzinę doręczenia - w ramach godzin pracy kurierów.


Zwrot nieodebranych przesyłek

Przesyłki do Paczkomatów InPost oczekują na odbiór przez 48 godzin, po czym są od razu zwracane do nadawcy.

Niedoręczone przesyłki:
- kurier InPost - mają jedną ponowną próbę doręczenia;
- kurier DPD - mają jedną ponowną próbę doręczenia;
- pocztowe - oczekują na odbiór w najbliższym urzędzie pocztowym wydającym przesyłki kurierskie przez okres 7 dni. 

W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki pobraniowej, z przyczyn po stronie Klienta, gdy równocześnie Klient nie złożył oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, ani nie skontaktował się ze sklepem, zamówienie zostaje automatycznie anulowane. Ponadto sklep ma prawo od odmowy realizacji kolejnych zamówień z płatnością za pobraniem. W przypadku opisanym w zdaniu poprzedzającym sklep informuje Klienta o konieczności zapłaty z góry do końca następnego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia, a w przypadku niedokonania przez Klienta wpłaty zamówienie zostaje anulowane.

W przypadku nieodebrania przez Klienta przesyłki uprzednio opłaconej, z przyczyn po stronie Klienta, gdy równocześnie Klient nie złożył oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, ani nie skontaktował się ze sklepem, może on według swojego uznania:
- zażądać ponownej wysyłki nieodebranej przesyłki po dokonaniu przez Klienta dopłaty za ponowną wysyłkę w wybrany przez Klienta sposób, lub
- odstąpić od Umowy i zażądać zwrotu wpłaty pomniejszonej o koszt dostawy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium