Wymiana lub zwrot

WYMIANA 

Konsument ma prawo do wymiany produktu w ciągu kolejnych 30 dni od daty odebrania przesyłki.

Za konsumenta uważa się osobę fizyczną, która nabyła towar na własny użytek, tzn. podczas składania zamówienia podała swoje prywatne dane. Wybranie dodatkowo innego adresu do wysyłki (np. do pracy) niż dane zamawiającego jest dozwolone i nie wpływa na prawa konsumenta.

W pierwszej kolejności należy, w ciągu kolejnych 30 dni od daty odebrania przesyłki, złożyć oświadczenie o chęci wymiany, najlepiej poprzez formularz kontaktowy lub e-mailem.

Produkt należy odesłać nie później niż w ciągu kolejnych 14 dni na adres magazynu:

ESC sp. z o.o.
ul. Gdańska 126/128
sklep ES od ulicy
90-520 Łódź

Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.

Pierwsza wymiana jest darmowa na terenie Polski - konsument nie ponosi kosztów wysyłki ze sklepu.

W przypadku konieczności wysyłki poza Polskę, oraz w przypadku drugiej lub kolejnej wymiany, obowiązuje opłata zgodna z cennikiem dostaw.

Warunkiem realizacji wymiany jest dostępność produktu w magazynie w chwili otrzymania zwrotu.

Wymianę zamówienia internetowego można dokonać również osobiście w sklepie stacjonarnym w Łodzi, ul. Gdańska 126/128.

Sklepy w Warszawie NIE obsługują wymiany z zamówień internetowych.



ZWROT

Konsument ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez konieczności podania przyczyny, w ciągu kolejnych 30 dni od daty odebrania przesyłki.

Za konsumenta uważa się osobę fizyczną, która nabyła towar na własny użytek, tzn. podczas składania zamówienia podała swoje prywatne dane. Wybranie dodatkowo innego adresu do wysyłki niż dane zamawiającego (np. adres do pracy) jest dozwolone i nie wpływa na prawa konsumenta.

W pierwszej kolejności należy, w ciągu kolejnych 30 dni od daty odebrania przesyłki, złożyć oświadczenie o chęci zwrotu, najlepiej poprzez formularz kontaktowy lub e-mailem.

Produkt należy odesłać nie później niż w ciągu kolejnych 14 dni na adres magazynu:

ESC sp. z o.o.
ul. Gdańska 126/128
sklep ES od ulicy
90-520 Łódź

Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.

Sklep zwraca Konsumentowi pełną wartość towaru (z wyłączeniem ewentualnego odszkodowania za zmniejszenie wartości, o którym mowa na dole) oraz poniesiony koszt dostarczenia towaru od sklepu do Konsumenta, w kwocie najtańszego sposobu dostawy dostępnego w ofercie sklepu w dniu złożenia zamówienia.

Zwrot płatności następuje najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, chyba że do tego czasu sklep nie otrzymał zwrcanego towaru lub dowodu jego nadania.

Zwrot następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.

Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.

Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Zwrot zamówienia internetowego można dokonać również osobiście w sklepie stacjonarnym w Łodzi, ul. Gdańska 126/128.

Sklepy w Warszawie NIE obsługują zwrotów zamówień internetowych.

 

Uwaga:

Konsument po otrzymaniu towaru może sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy oraz funkcjonowanie - ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.

Konsument ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą, np. odcięcie tekturowej metki producenta, która nie utrudniała przymierzenia towaru.

 

Formularz odstąpienia od umowy

POBIERZ

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl